søndag 22. juni 2014

5 things - art journal for Vibeke Spigseth Poppydesign

God søndags kveld alle Poppyfans :)
Denne gangen har jeg dukket ned i Art Journal-verdenen igjen.
Har laget en side i min kjære Poppy-journal.
Nå er den snart full, så på tide med en ny om ikke så lenge.
Bakgrunnsarket er "Hello Summer" som Vibeke Spigseth - Poppydesign har designet for Panduro, et ultrakult ark med masse morsomme detaljer.

Jeg har riktignok brukt litt gesso på arket, men mye av detaljene synes fortsatt godt.
Har også brukt det største sommerfuglstempelet fra denne pakken og malt inni sommerfuglen med litt ink fra Art Anthology.

Teksten fant jeg på nettet for en tid tilbake og bare digget den!
IMG_5082

IMG_5083

IMG_5084

IMG_5089

IMG_5090

IMG_5097

IMG_5099

Så da håper jeg dere har en fin kveld og så ønsker jeg dere en herlig uke! Klem signatur_marianne

Ingen kommentarer: