onsdag 22. august 2012

Growing up - LO

Her om dagen fikk jeg de herlige arkene fra 7Dots Studio - Domestic Goddess. Var jo så heldig at jeg vant hele kolleksjonen inne på bloggen til 7Dots! Og er er første LOe med ark fra den serien. Jeg fikk veldig lyst til å prøve meg på noe som jeg sjeldent lager, en ganske enkel LO med lite pynt (men nok av detaljer da jeg har jobbet endel med bakgrunnen)
Har brukt skissen til Skissedilla på denne og fulgt den ganske bra tror jeg.

A little while ago I was so lucky to win the whole Domestic Goddess collection by 7Dots Studio and this is my first creation with this. I wanted to try something I rarely do, make a rather clean&simple layout with few details. I worked a lot on the background though, with gesso, stensils, inks etc
Made this for Skissedilla.







12 kommentarer:

Scrappegal sa...

WOW, så KUL!!!!!! :) Digger bakgrunnen!

Lene sa...

Denne var utrolig kul Marianne! Jeg elsker det du har gjort - bildet kommer så godt frem og detaljene dine er fantastiske!

klem

Aquarell sa...

Nydelig LO, digger oppsettet, og herlig mønsterark. 7Dots har utrolig flotte ark! :)

Tone-Lill sa...

Trenger ikke pynte mye på en sånn detalje rik bakgrunn. dette er jo rene kunst verket :)

Arnlaug sa...

Fy søren kor stilig denne var!
Digger alt ved den, men spesielt fargen på bakgrunnen var utrulig flott!

sandi sa...

Wow! This is absolutely fantastic! Love what you've done with the sketch!

Luce sa...

Nydelig! Knallflott bakgrunn, nydelig bilde og tolkning av skissen :o)
Ha en fin helg :o)

Marianne H sa...

denne er bare nydelig. takk for to meget lærerrike, inspirerende og morsomme kurs i kveld. Klem fra Marianne HH

Eila Sandberg sa...

Har bara sett papprena på deras blog, kan bara tänka mig hur vackra de är IRL! Oooo vad denna är vacker Marianne, helt makalöst fin bakgrund och så soft. Vilka lyckosar som har haft dig på kurs! det var ju precis det jag sade till dig, det blir FANTASTISKT! pusspuss

Carrin sa...

Oi oi oi!! Denne var virkelig et skue for øyet. Og DET bildet da, sukk! Tusen takk for at du deltar!

Eila Sandberg sa...

och se vart din sida hamnade: feature på Skissedilla! YOHOO! grattis grattis! kram

noomiy sa...

I can see polish collection here!
Amazing scrap! :) Wordless!