torsdag 5. juli 2012

Art Journal

Endelig har jeg fått tid til å kose meg litt med Art Journal igjen! Har blitt lite den siste tiden. Selv om jeg har tatt meg tid til et par minutter i en av bøkene mine hver dag har det ikke blitt noen "ferdig side" av det. Men her er den da. Massevis av Dylusions her, både inks, stensiler og blanding av ulike stempler. Har i tillegg brukt stempler fra Prima og Tim Holtz. "paraplyen" eller håret /hatten samt ansiktet har jeg sprayet inks på fotopapir (som har vært fuktet med vann først). Resten av kroppen er stemplet på skisseark og fargelagt med pensel. Drodling med hvit og sort tusj. Den siste finishen gjorde jeg på terrassen i herlig sommervær nå i ettermiddag. Då deilig å bare ta med boken og et par tusj ut og kose seg :) (ble litt gjenskinn i ansiktet da jeg har brukt glossy medium for å lime på, men pytt pytt). Ingen journaling på denne ennå, kanskje det kommer, kanskje ikke. Den som lever får se. Bikuben har en liten sommerutfordring til oss som er glad i Dylusions, stikk innom bloggen dems og se da, du kan til og med være heldig å vinne en premie!!!


A new page with lots of Dylusions again. The hair/umbrella/head and face is sprayed with inks on wet glossy photo paper.





3 kommentarer:

Sivic sa...

Så flott den ble !!
Har kjøpt meg maling og noen stempler i dag, så det skal bli spennende å prøve dem : )
Ha en fin sommer : )

Vibeke sa...

Du er en sann mester med disse sprayene!!! Du kler det fargesterke:):)

Bikuben Hobby sa...

Knall kul side! Herlig bruk av dylusions produkter.. Lekkert!