onsdag 20. juni 2012

Ut mot havet



Jeg hadde tenkt at denne LOen skulle være til Papiralongen inne på CASAkreativ. Helt til jeg nå leste oppgaven nøyere og så at man måtte ha ordet "ferie" med på den. Og det har jo ikke jeg :D Uansett, bildet er fra da vi var på juleferie i Arendal i fjor og gikk tur ute på Hove. Ikke en snøflekk å se, selv om det var 1.juledag. (og så jo også etter jeg hadde tatt bilde at jeg hadde brukt feil årstall, noe jeg har rettet opp nå da)

Ark fra Prima og BoBunny. Masser av ulike pynt samt brukt gull akrylmaling å stemple med og malt litt med. Distress Stain, Dylusions inks og stensil, blonder, tape, blomster, chipboard etc.















her sees godt stemplingen med gullmaling:




8 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflott LO, så mye fin pynt du har brukt. :)

Toi9 sa...

WOW!!
Skikkelig stilig og lekker LO!!
Digger fargene på den og alle de herlige detaljene. Her ser man seg ikke mett med det første ;))

Blir koselig å treffe deg i Trondheim til høsten. Har meldt meg på kurs til deg, og håper jeg har fått plass!-)

Klem Toini

unni's scrappeboble sa...

Uææææ, finner ikkje ord her, fy flate, denne likte eg. Sa bare pang her altså, likte alle dei flotte detaljane her og det var det mange av :)))

sandi sa...

Awesome creation! Love the colors and mix. Looks fabulous!

Luce sa...

Eyecandy! Skikkelig lekker vintagelo - knallstilig med gullstemplinga :o)

Eila Sandberg sa...

Jag tror jag SVIMMAR Marianne! den här är bara helt exceptionellt underbar! är inne i en nästan monochromatisk period själv och spinner loss på alla naturfärger. Så läckert med stämplingen i gult på den mörka bakgrunden och de där tygblomstren längst ut till vänster - var kan man hitta dem?! Så många fantastiska detaljer! I LÖÖÖÖVE IT!! :))

Monica sa...

This is definitely a work of art!

I'm just drooling!


super super super!

Scrappegal sa...

Kjempekul vintageside!!! Kjenner det klør litt i scrappegenet ja! :D