fredag 1. juni 2012

Imagination [art journal] og tag

I forbindelse med at Ett Trykk skulle ha en artikkel om sitt møte med Dyan og Tim på Bikuben tidligere i år så ville de ha noen bidrag til bladet. Ting som viste at vi er inspirert av disse to herlige kreative menneskene. Jeg sendte inn noen bidrag og jammen meg fikk jeg ikke med et par av dem, på en hel side til og med! Gøy da! Først her en Art Journal side. Dylusions inks, stensil og stempler. Stempler fra Tim Holtz. Har også brukt light molding paste farget med Dylusions inks og sammen med stensil. I tillegg har jeg brukt stensil fra Crafter's Workshop.

The Norwegian magazine Ett Trykk asked us readers if we had some things made inspired by Tim Holtz and Dyan Reaveley.  They were visiting the shop Bikuben previous this year and had demo's. Sadly I couldn't be there, but anyhow, I'm still inspired by both of them.
So here are my contribution. First an art journal. Made with Dyluisons Inks, stamps and stencils. And also stencil from Crafter's workshop. I've used light molding paste together with stencils. Stamps by Tim Holtz as well.





Og så laget jeg en tag. Her har jeg laget bakgrunnen med å dra tag'n over dylusions inks som lå på matten min. Stemler fra Tim Holtz, Dylusions og Vibeke Spigseth -Poppydesign. Vimplene er også farget med Dylusions og er fra et ark fra Vibeke Spigseth - Poppydesign Hvit akrylpenn fra Montana.

My tag. Dylusions inks and stamps. Stamps by Tim Holtz and Vibeke Spigseth-Poppydesign.  White acrylic marker by Montana




Ingen kommentarer: