søndag 29. april 2012

Konfirmasjonskort - gutt

I dag har det vært en herlig dag i Hamar. Strålende solskinn, ikke en sky på himmelen, nesten vindstille og varmt. Så da har vi fått tatt unna masse som har stått på planen her, renske i hage og blomsterbed. Har fått plantet litt nytt og gjort det litt penere ute. I går kjøpte jeg meg et sånt "ord" i tre på Panduro. Dvs det var Karianne som ville ha det da og hun ville at jeg skulle male det i fargene til Justin Bieber -lilla :D Sånn ble det ferdig, etter å ha først grunnet med Gesso, blandet litt akrylmaling med sort gess og Dylusions ink for å få den rette fargen (hadde ikke riktig nok lilla-farge, men det ble jo bra likevel), gått over med sort gesso på kantene.


Har fått laget noen konfirmasjonskort til gutter den siste tiden også og her er dem:






Ha en riktig så fin søndags kveld.
Klem




4 kommentarer:

Jonna sa...

Fantastisk kule konfirmantkort! Nå vet jeg hvor jeg skal kikke innom neste gang jeg strever med guttekort... :-)

sandi sa...

Love all of these creations...they look fab!

Turid sa...

Knalltøffe konfirmasjonskort! Skulle ønske jeg hadde vært innom her før jeg lagde mine.... Takk for inspirasjon atter engang Marianne.
Ha en fin søndagskveld!

Turi d:)

Eila Sandberg sa...

Ja jättetuffa konfirmationskort! har aldrig någonsin gjort någonting som är maskulint, blir helt lamslagen av kugghjul och rostiga färger. Även killar får sig en släng av rosa och blomster när jag sätter fart, maken är van vid det här laget och ler bara sött hi hi! xoxoxo