søndag 5. februar 2012

art journal - fremside

I helgen har jeg vært på besøk hos Vibeke Spigseth sammen med Maria. En herlig kreativ helg som jeg kommer til å leve lenge på ♥
Har stort sett kun laget art journals og forsøkt å smitte de to andre med akkurat det. Tror sannelig jeg lyktes også LOL

Her er forsiden av en bok jeg skal lage helt fra bunnen av selv og binde inn til slutt.
Denne siden er laget på en litt stiv papp-plate.
Har brukt gesso, distress stains, multi medium, sort og rød stempelpute, striper av Prima ark, bommulstape fra Prima, tape fra Tim Holtz og uante mengder med stempler fra ulike produsenter.








3 kommentarer:

Asil sa...

Stilig! Gleder meg til å se boka! :)

Tone K. sa...

Du har vært i "nabo-laget" mitt i helgen du da Marianne :o)
Tviler ikke på at dere har hatt det hyggelig :o)

For en utrolig flott forside....denne likte jeg skikkelig godt :o) Utrolig tøft med de forskjellige ordene også var fargene helt i min gate :o)

Ha en flott uke ! :o)

Unknown sa...

Wow, for en tøff forside!

Høres ut som du har hatt en flott og kreativ helg. Herlig.