onsdag 21. desember 2011

I morgen heter vårt i dag - i går [art journal]



Nå er det like før det er jul og dette blir min julehilsen til dere som er på besøk her inne hos meg.

Jeg leser ikke så mye dikt men jeg husker da jeg gikk på ungdomsskolen og gymnaset at diktene til Herman Wildenvey var dikt som "grep" meg. Derfor fant jeg frem dette diktet:

I morgen heter vårt i dag - i går
og all vår fremtid heter fortid siden
men det forklarer at hvert nu vi når
er selve evigheten midt i tiden




Så da vil jeg få ønske dere alle en riktig god jul, håper alle koser seg, lader opp batterier etter en stri førjulstid og nyter julefreden!
Vi skal feire jul sammen med mine brødre, svigerinner, nevøer og nieser og det gleder vi oss alle til ♥



4 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Herlighet kor dyktige du e, fantastisk og flott dikt :))
Ønsker deg og dine ei herlig GOD JUL :))

Anonym sa...

Just discovered your blog today & had to say I love your work!!

Patricia sa...

beautiful work...

Linda Brun sa...

God jul kjære Marianne. Klem!