lørdag 26. november 2011

CASAkos - Art Journal

Inne på CASAkreativ har vi CASAkosehelg ♥ En maratonhelg hvor Wibeke gir oss oppgaver på oppgaver. Noen med lang frist, noen med kort frist og noen som plutselig bare kommer. Utrolig gøy!! Bare kast dere med om dere har lyst!

Her er en av oppgavene jeg har løst. Oppgaven var en skisse og man kunne lage en LO eller AJ.

Bakgrunnen har jeg laget med gesso, glimmermist og colorwash og våtserviett.
Har også prøvd meg på "tegning" med india ink, både den sorte og det som du ser av hvitt på siden. (den hvite kjøpte jeg i dag på Caribonum her i byen)
Stemplene er Tim Holtz ♥
Sirklene bare ble til og fikk det litt skulende uttrykket - helt av seg selv :D






4 kommentarer:

Pauline sa...

Kjempestilig AJ-side!!
Siden jeg er helt "grønn" på dette med AJ, hva er 'india ink'..??..

Casakos er kjempegøy, gleder meg til å se om Wibeke har flere sprell i morra! :-)

Ha en fin lørdagskveld! :-)

*marion* sa...

Kjempe lekker da , å så mye flott nedover i bloggen din da , ble sittende lenge å se for her med oss ble det tidlig morgen på mor alså

Eila Sandberg sa...

Låter helkul med utmaningarna och du är så tuff som hänger på oavsett vad det är - allting blir super-cool dessutom!!

Anonym sa...

Så flott denne var. Skikkelig kult med det øynene i midten. Likte godt den blåfargen.