mandag 10. oktober 2011

It's ok if you don't know everything

Ny AJ til konkurransen inne på CASAkreativ.
Vi måtte ha med fargen oransje og stempel og skulle la oss inspirere av et bilde med teksten jeg har brukt på min side.

Har fått testet ut det nye stempelet mitt kjøpt hos Andring og Marens landhandleri (damen med hatt), klippet ut fra et ukeblad og også testet ut de nye Uni Posca-tusjene mine.


Så har jeg lyst til å reklamere litt for Gode Minner i Tønsberg. De kommer nå til å ta inn masse stempler og ting som er relatert til Art Journal og jeg er overlykkelig. Her i Norge har vi ikke hatt det helt store utvalget av slike ting, spesielt stempler og jeg gleder meg til å se hva de kommer til å ta inn!!!
De er bare så supersøte de som driver denne butikken. De var på CASAtreffet og skaffet villig vekk det vi ønsket at de skulle ha med på treffet ♥♥



5 kommentarer:

*marion* sa...

Kjempe kul da , er så gøy å se hvordan du bare blomstere klem

Ellen sa...

Kjempelekker. Så kreativ du er!

Randi Elisabeth sa...

Kjempekul atså, digger øyevippene da hi hi.

Silje sa...

Herlig og fargerik AJ side! Og dame stempelet kom helt til sin rett på denne siden! Så kult! : )

sandi sa...

Sweet! So neat looking!