tirsdag 20. september 2011

Tag med aluminiumstape og noen kort med Pan Pastel

Jeg måtte jo bare prøve det med aluminiumstape når Mettepip la ut en bok hun hadde dekorert inne på CASAkreativ, sjekk bloggen henne og se mer.

Jeg startet i det små jeg da, med en liten tag. Og ikke hadde jeg china/india-ink heller, så jeg har brukt sort gesso, turkis og sølv akrylmaling.
Men.... jeg skal garantert kjøpe meg noe ink og det snart!! Må bare forsøke litt mer med dette ja!





Også har vi hos CASAkreativ blitt sponset av Scrappiness ♥ med Pan Pastel ♥ denne måneden. Gå inn og sjekk hva vi har laget, utrolig vidt spekter av hva og hvordan man har brukt dette på!










1 kommentar:

Scrappegal sa...

Utrooolig kult, rødt og tøft med den aluminimumstapen!!!! RÅKUL tag!!!! :)
Og flotte løsninger med Pan Pastel! :)