onsdag 15. juni 2011

Minialbum uten innhold

Like før Mjøstreffet, etter at jeg hadde pakket ned alt av ting og tang fikk jeg abstinenser. Jeg bare MÅTTE lage noe.
Så da tok jeg skjærebrettet og scorboardet fatt og laget meg et lite minialbum.
Omslaget er bazzil, innmaten er akvarellark.
Men siden alt var pakket ned så fikk jeg ikke gjort noe mer med disse sidene.

Tok dem frem her om dagen og begynte å "behandle" dem.
Jeg har brukt colorwash og glimmermist for å farge sidene.
Stemplet med ulike stempler.
Stolen er først stemplet på en tag (som også har blitt brukt colorwash på) og så klippet ut. Det stempelet er fra PoppyDesign.
Har også brukt washitape.

Hva jeg skal med dette albumet vet jeg ikke sikkert. Kanskje et lite slags AJ eller lignende.
Sidene har jeg sydd sammen med bånd. Stakk først hull gjennom alle siden og sydde opp og ned.
Kanskje jeg engang blir ferdig med dette og legger ut resultatet. Det vil tiden vise ;)


























8 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Fy fabian, denne var skikkelig flott da, denne likte eg :))

Victoria Hide sa...

Noke so stilig.. kjempe flott :)

livmme sa...

Denne likte jeg skikkelig godt! Blått er en av favorittfargene og dette var virkelig knall lekkert! Åssen har du fått malingen til å renne slik? Ser gjerne en tutorial på de flotte teknikkene dine altså ;)

Torill sa...

Så kult!!!
Perfekt for sommerbilder denne!!

Sylvia sa...

Utrolig lekkert :-))
Tøffe farger og design!!
Gleder meg til å se når det blir ferdig!!

Linn sa...

råååflott Marianne, dyktige pia♥

sandi sa...

Love this! Absolutely fab!

Linda Brun sa...

Utrolig flott minialbum i fantastisk flotte farger. Digger effektene av de forskjellige teknikkene du har brukt.
Ønsker deg en flott mandagskveld