søndag 17. april 2011

Sweetheart diva girl



Inne på CASAkreativ har vi en papiralong gående. Ny oppgave for hver måned. Denne måneden skulle vi bruke søppel og minst 10 blomster.

Jeg har slitt litt med scrappingen den siste tiden pga betennelse i armen og må rett og slett begrense meg. Denne ble da til uten noen form for riving og sliting - det gjør rett og slett for vondt. I stedenfor symaskinsøm ble det tegnet rundt. Klarer ikke løfte symaskinen. :D

Bildene er fra Bergensturen i fjor sommer hvor vi fant en god gammeldags telefonkiosk. Den måtte jo prøves.

Masse ulike blomster, mist, blonde, tyll, ricrac, tags, raindrops, knapper
Primaemballasje (regnes kanskje som søppel?)
Ellers er søppelet noen biter av et spillkort som var revet i to (før jeg fikk hånd i det) og slike som man åpner bokser med (en fra en ølboks og en fra en maisboks)
Tittelen er klippet ut av et gammelt mønsterark som jeg ikke vet produsenten på.














7 kommentarer:

*marion* sa...

Såååååååå masse lekkert du lager da , denne her er bare skjønn , håper armen er bedre å at du får scrappa i påsen , det håper eg at eg får tid til å en å annen tut
klem Marion

Vibeke sa...

Denne ble lekker, Marianne!! Mange flotte detaljer. Likte veldig godt håndskriften din jeg:)

Kine sa...

Så rååååsa og fin*liker* Kunne ønske det var en sånn telefonkiosk i nærheten av her jeg bor, da hadde jeg tatt av!

*påskekos*

mi@ sa...

Me Like!!!
herlig med alle blomstene, og flotte farger da :-)
God påske, og god bedring!

Solveig sa...

Veldig kjedelig når armene steiker! Kan nesten ikke tenke meg noe mer frustrerende for en kreativ sjel. Håper du kommer deg raskt, Marianne!
Men flotte ting lager du likevel - vakkert og kreativt som alltid;o)
Stikker innom for å ønske deg en strålende påske, min venn.
Klem fra Solveig

Ellen sa...

Så gøy med telefonboks! Og lekkert med rosa og rødt! Jeg har visst fallt ut av både den ene og den andre alongen jeg, gikk ut med badevannet til runawayen! God påske til deg Marianne!

livmme sa...

Kjempesøt! Liker fargene her altså, skikkelig sprudlende :) og den hvite knappen med "barnetegning" var en fin detalje!