onsdag 30. mars 2011

To konfirmasjonskort - gutt

Fikk bestilling på et par konfirmasjonskort her om dagen. Jeg liker å være ute i god så da fikk jeg laget dem ferdig nå (selv om det ikke er før i mai de skal brukes)

To litt røffe og tøffe kort. Jeg liker dem best slik og håper jo at bestiller/mottaker blir fornøyd.


Her har jeg brukt ark fra Papirdesign og Graphic45.
Klokken er klippet ut fra G45 og stjernene fra Papirdesign
Noen eyelets, hyssing, dymo og minialfa



Her har jeg brukt ark fra Bobunny og bølgepapp, farget litt med colorwash og mist
Knapper, filmstripe fra Tim Holtz, frimerkeklistremerker, dymo, stempel fra Stempelglede (kjære konfirmant), tape fra Tim Holtz, hyssing, tag





3 kommentarer:

Turid sa...

Skikkelig kule konfirmasjonskort til gutt! Har fått bestilling på et par guttekort jeg også, så tusen takk for inspirasjon :)
klem Turid

Maggie sa...

Herlige konfirmasjonskort du har laget! Liker godt denne røffe stilen, jeg. Det passer da mye bedre til ungdommen enn slike pene og pyntelige kort. Tenker mottakerne blir fornøyd.

mettepip sa...

Kule kort du har laget Marianne! Stilge og røffe detaljer! Tenker disse faller i smak!
klem fra
Mette