tirsdag 29. mars 2011

Reisealbum - Budapest

Jeg har lenge tenkt jeg skulle lage et eget lite album fra turen vi hadde til Budapest i 2008. Det var en firmatur med ansatte og fruer/menn.
Så lite bereist som jeg er visste jeg ikke hva jeg gikk til men du verden - for en tur!!!
Budapest viste seg fra sin beste side - vi gikk i t-skjorte og satt på uterestaurant og drakk øl og vin - i oktober!!
En fantastisk opplevelse som inneholdt utrolig mye på de få dagene vi var der. Middagscruise på Donau, sightseeing-buss Budapest "rundt", slottshøyden og en fantastisk kulinarisk aften på det mest fantastiske stedet jeg noen gang har vært - New York Café.

Så da har jeg startet litt da. Tok jo mange hundre bilder på de dagene vi var der og har printet ut mange i små størrelser. Har spart på litt ting og tang fra Budapest, bl.a en historie om New York Café som jeg fikk av en av kelnerne der.

Har brukt et vanlig 8x8 album og malt sidene med gesso, akrylmaling, mist.

Fremsiden:






De neste bildene er fra New York Café. Litt fra utsiden og ellers fra innsiden. Interiøret var så utrolig lekkert og luksuriøst - føltes som vi var i et slott. Her har jeg også klippet ut litt av den informasjonen jeg fikk om bygget.









Kommer nok flere bilder etterhvert. Men dette blir nok et langtidsprosjekt. Jaja, har da i det minste kommet igang :)

3 kommentarer:

*marion* sa...

kjempe koslig da =)

Maggie sa...

Dette blir et herlig album! Liker godt de røffe bakgrunnene du har laget ღ

Trine Lise sa...

Hei og takk for sist :)
Så utrolig kult Marianne! Digger fargene og stilen her.
Ha en super dag!
Klem