søndag 6. februar 2011

Du elsker naturen - TCR#44



Ja, da er Mjøstreffet over og jeg har storkost meg hele helgen!
Og for et selskap jeg satt sammen med! Har ledd, skravlet, scrappet, grått..ja, you name it!!
Tusen takk jenter - dette må gjentas!!
Jeg hadde meldt meg på kurs med Torill/Screppa i Art Journal. Noe jeg ikke hadde så veldig mye peiling på, selv etter å ha trålet diverse blogger. Jo, jeg skjønte jo forsåvidt meningen, men ellers var jeg ganske så usikker på hva hele greia var.
Vel, etter litt over to timer med Torill var jeg ikke lenger usikker. For et fantastisk kurs og ikke minst - kursleder. Tror aldri jeg kommer til å glemme dette og jeg kommer garantert til å forsette med Art Journal.
Vanskelig å forklare, men etter to timer med dette kurset så var det som om jeg så verden med helt andre øyne og ikke minst - så på meg selv med andre øyne.

Får du noen gang sjanse til å delta på et slikt kurs med henne så GJØR DET!!
Jeg skal garantert på neste kurset hennes (som jeg håper blir på Mjøstreff i juni).

Jeg fikk ikke laget så mye på treffet, tre LOer, to kort, et par AJ-sider og en "round robin-LO". Kommer tilbake til dette etterhver.

Her er i alle fall en jeg har laget til The Color room denne uken:


Jeg har brukt ark fra TPC,
lys grønn bazzill i bunnen
blonde rundt hele
rufset og sydd
nydelige stoffblomster fra Webster's som jeg fikk av Lene ♥ Tusen takk!
nydelige stoffblomster kjøpt hos Andrine&Marens Landhandleri - produsent Tim Holtz
Halvperler, brads
sommerfugl fra Prima som er mistet
den hvite gipsrammen er fra Panduro
hvite blomster som er mistet




8 kommentarer:

Heidi sa...

Høres ut som du har hatt en TOPP helg ja...og denne layouten var jo bare nyyyyyyydelig!!!

Ellen sa...

Dette ble jeg nysgjerrig på! Jeg feiget ut av den grøne paletten på TCR, men din ble jo kjempefin!

Trine Lise sa...

Hei og takk for sist!
Denne LOen blir bare nydeligere og nydeligere jo mer jeg ser på den. De grønne tonene er så behagelige og pyntingen så delikat.

Ja har det ikke vært en strålende helg :)
Jeg kan ikke blir mer fornøyd med at jeg ble med. Kjempe koselig å bli kjent med dere alle. Neste treff er jeg helt klart en av de første påmeldte :)

Håper du får en god uke.
Klem fra Trine Lise

Malin sa...

Så fint du kosa deg på treffet i helgen! Var litt misunnelig ja! Er så gøy at du lager LOer om dagen! :) Denne var utrolig flott! Så stilig med blonden rundt hele kanten!

Ha en fin dag! Klem Malin

Maggie sa...

Høres ut som om treffet i helgen var vellykket, ja!
Jeg skulle gjerne ha vært på kurs hos Torill, hun lager de mest fantastiske Art Journal sider.
Lo'en er herlig! Utrolig kult med denne fargen, som passer så bra til tittelen, også! Fantastisk fint pyntet!

unni's scrappeboble sa...

For en rolig herlig LO du har lagetm behagelig :D

aase sa...

For en utrolig vakker Lo, likte så godt at du har beholdt "naturen" med det grønne!! Faderullandei så flink du er!!

Torill sa...

NYDELIG!!!!
Og tusen tusen takk for utrolig varmende og gode ord! (Snufs)

Det setter jeg utrolig stor pris på! TAKK igjen for reklameannonsen;0) <3

Veldig kjekt å bli kjent med deg - og vi fikk da trimma magemusklene litt også:0) (Pass deg for tråder som henger utom buksa!!!)

klems