onsdag 2. februar 2011

An der schönen blauen Donau - skissedilla#97

Nok et bidrag til skissedilla og denne gang en eksperimentell LO :D
Nå som jeg endelig har fått fremkalt "gamle" bilder har jeg massevis å ta av. Og noen av bildene fra firmaturen vi hadde til Budapest er helt klart scrappeemne.

Dette bildet her er ikke noe blinkskudd. Det er uskarpt (sent på kvelden, dårlig objektiv) men likevel er det et minne fra turen. Fra elvecruiset vi hadde på Donau en av kveldene.
Jeg har printet ut bildet som et panoramabildet for å få effekten av den flotte broen vi ser fremfor oss.




Når det gjelder selve LOen da.

Masse maling og mist.
Utgangspunktet er en gul bazzill
Brukt massevis av mist, blanding av Glimmermist og Color Wash
Har mistet og malt på det meste av pynten
Siden jeg innehar litt penger fra turen så var det artig å ta med både en pengeseddel og en mynt fra Ungarn.

Har også printet ut en slags etikett jeg fant på nettet, An der schönen blauen Donau av Johann Strauss. Den er printet på bazzill og krøllet, svertet og mistet.

Sydd med maskin rundt kantene
Stemplet med ulike stempler fra Tim Holtz her og der

Ja, også har jeg med en øredobb her :D Var innom Lindex for en tid tilbake og da hadde de 70% på smykker. Så den runde saken med en fugl er faktisk en "gull-øredobb".
















7 kommentarer:

Paper Paradise sa...

This is just AMAAAAAAAZING!!!!!! The colours are just perfectly blended and go so well with the rest of the embellishments. Sue x

unni's scrappeboble sa...

FYYYY FLATE !!!! Steike det kor stilig denne var, heilt KANON !!!!! Såååå mange detaljer :D

Linn sa...

Å du sinnsyke for noen detaljer!! Hovedbildet er litt mørkt og det blir lett sånn med mye detaljer! Men å få se detaljebildene var jo enda en stor opplevelse! Herregud ka flink du e jente!!!

Caroline sa...

Oj, denne var utrolig stilig!! Bilde var også veldig stemningsfullt :)

Anne sa...

Så gøy at du har fått til å scrappe et utsiktsbilde! Dette var utrolig flott, nydelig pyntet. :)

Ha en fin dag.
Klem, Anne.

Kari sa...

Maken til kreativitet! Jeg blir helt målløs, jeg :-)
Kveldstur på Donau i Budapest er forøvrig en flott opplevelse - har også tatt den turen.

Klem, Kari

Scrappegal sa...

Så FLOTT og kuul cluster LO, med MASSEVIS av kule detaljer!!! Også så kul effekt du har fått av malingen din! Digger det!