torsdag 16. desember 2010

Cute Hatter

Vinneren av CASAvist for november var Boffa og da har vi kreativistene liftet en av hennes LOer.

Nok en gang er jeg i eventyrets verden og også denne gangen med Johnny Depp. Fikk jo store assosiasjoner til The Hatter i Alice in Wonderland da jeg så hvordan Sarah hadde "kledd" seg ut, med parykk, hatt og sminke.




(Jeg er forresten fortsatt uten min egen PC og derfor er det lite med detaljer og redigeringer for tiden)

Må få skryte litt av min eldste datter, Karianne. (13 om to uker)
Hun var på sitt første skole/jule-ball med undomsskolen i går og jammen ble hun ikke kåret til ballets prinsesse også. Jeg var både rørt og stolt da hun kom hjem og fortalte det :)

etter ballet:


Før ballet:

3 kommentarer:

Anne sa...

For en flott LO, veldig hattemaker ja! :D

Gratulerer med ei promqueen i huset, hun var kjempeflott! :)

Anonym sa...

Hærlig LO :)))
Grattis til ballets prinsesse:))
Go klem

Kari sa...

Så stilig LO du har laget, utrolig artig med sirklene og sømmen. Så bra at du turte å dra frem symaskinen!

Nydelig jente på skoleball også, så moro at hun ble ballets prinsesse! Velfortjent var det!

Var vel ikke så stor overraskelse at jeg hermer etter deg og begynte å teste ut LO'er jeg også. Hihi, kjekt å ha noen mer erfarne å hente inspirasjon og mot fra vettu.

Ha en riktig god jul med familien din Marianne! Og på nyåret MÅ du få til å komme med den kaffeboksen altså!

Klem Kari