søndag 7. november 2010

I'm not singing in the rain - liftet Nabon








Nok en gang har jeg blitt utfordret av Ruffa. Virker som hun har lagt sin sjel i å sette meg fast på en eller annen måte :D
Men en positiv ting med slike utfordringer er jo at man virkelig får testet seg selv, prøvd nye ting - og ikke minst, bli inspirert!
Så jeg må jo bare si TAKK Ruffa ♥

Denne gangen var det en lift jeg skulle utfordres i. Og ikke en hvilken som helst lift heller. Jeg skulle lifte denne nydelige LOen som Lene/Nabon har laget:



Må innrømme at jeg slet fælt. Og bedre ble det ikke når jeg gjorde det ekstra vanskelig for meg selv når jeg bestemte meg for å scrappe en LO med bilde av min nevø. Det er liksom litt enklere å lesse på med blomster, blonder og ting og tang med en jente-LO. Følte jeg i alle fall.

Ble da ferdig tilslutt og helt ærlig, den ble ikke så dum.

Ark er fra BoBunny
Rufset og sydd med maskin
Ulike Tim Holtz produkter
blonder, pompom
tags
klistrealfa og andre bokstaver
laget en rosettblomst ala Tim Holtz
sommerfugler fra et Prima-ark
blingswirls
dymo
brads (piler og "skruer")
filt
charms
del fra et klesplagg
har brukt en punch fra Martha Stewart mellom arklagene
paraplyen er klippet ut fra et BoBunny-ark og det samme med "all wet"



















7 kommentarer:

Paper Paradise sa...

You've done a great job! The colours and embellishments all go so well together. He looks a little darling! x

Grethebella sa...

Herregud så lekker!! Knall kul! De flotte fargene og sammensetningen og bilde og alt stæsjet og og og.. :) love it!!
Klem Grethe

Vibeke sa...

Helt utrolig KUL, Marianne!!! Du scrapper herlig!!! :)

Ønsker deg en flott bursdag - og en fin uke :)

Kari sa...

*dååååne* Så himla lekker! Skjønner ikke at du klaget i går. Det er jo sååå knallkult og gjennomført. Elsker alle detaljene du har fått med, all metallen. Er vel rene "den nye stilen som jeg ikke husker navnet på dette". Må ta av meg hatten for alle utfordringer du tar på strak arm og løser så bra!

Ha en flott dag!
Klem Kari

Renate sa...

Denne ble jo helt fantastisk bra og i råflotte farger. Og selvom det er en lift så er den jammen meg din egen og i knalle farger.

Neste du nå må prøve deg på er steampunk!

Klem Renate

Maria sa...

Å fy fasan! Noe så RØtøft Skorpis! Tror du skal gå over til å bli scrapper på heltid jeg

DIGGER LOEN!!!

*marion* sa...

Har eg fortalt deg i dag hvor utrolig digg denne er?
Den er det fantastisk , elsker alle detajene fargene å ikke minst bilde , du er så rå klem