tirsdag 19. oktober 2010

to kort - Franciellekurs

På CASAtreffet var jeg og flere andre på kortkurs med Francielle. Skikkelig gøy og vi fikk testet ut den herlige loppemarkedsymaskinen hennes også - på godt og vondt :D

Vi lagde to kort ut i fra et kit hun hadde satt sammen, et julekort og et annet.
Litt annerledes enn jeg "normalt" lager, selv om jeg ofte bruker "lag_på_lag". Men gøy var det i alle fall.
De fikk litt hard medfart i kofferten på vei hjem men etter å ha lagt litt i press her hjemme tror jeg de blir bra. Har også "jukset" litt etter jeg kom hjem.

På det øverste fulgte jeg nok ikke godt nok med og presset all pynten sammen oppe, slik at det ble litt tomt nede. Men det løste jeg med et bånd "god jul"og et par småroser.

På det nederste kortet har jeg brukt det rosa båndet under blomsten - det skulle egentlig vært knytet rundt de smårosene/soppen.

Her er mine to:











4 kommentarer:

Paper Paradise sa...

Great cards, love the flower sprays. x

Renate sa...

Aldeles lekre kort Marianne.
Personlig så falt jeg veldig for det rosa kortet og så stilig det ble med den soppen der! Det var noe å ha i bakhodet altså.

Ha en super aften. Klemmer fra Renate

Vectrarola sa...

Så knallfine kort! Nydelig pynting! =) Helt herlig!

Anne sa...

Så flott dette ble da!
Superherlig pyntet og spennende farger. :)