lørdag 2. oktober 2010

Bursdagskort barn {DT Poppygirls}



Vibeke Spigseth har designet noen herlige "barnevennlige" ark for Panduro.Sweet
Ark og blokker med "diecuts". Helt perfekt om barn skal lage litt kort selv!

Jeg ser flere rundt om lurer på hvor disse ulike arkene til Vibeke og Poppydesign selges.
Det jeg vet er at Vibeke selger ark i sin Epla-butikk og Gode Minner i Tønsberg samt Minnehjørnet i Ski også har tatt inn endel av arkene hennes.
Ellers har vel de fleste Pandurobutikkene disse blokkene inne.

Minikort 10x10:




Dette kortet har min datter på 9 laget:


Nå er det like før CASAtreffet og jeg skal snart begynne nedpakkingen i min nye XXL. Første gang jeg drar på scrappetreff utenfor Hamar og med så mange. Gleder meg noe enormt til dette treffet. Treffe folk jeg har blitt kjent med på nettet men aldri møtt og treffe de jeg ikke kjenner og ikke minst, treffe igjen noen av de få jeg har møtt irl.

Forresten, vi har nettopp lansert flere nye konkurranser inne på CASAkreativ.
CASAkortmester, en konkurranse som går over 8 uker og ender i en finaleuke den 9nde uken. Der skal tilslutt vår CASAkortmester kåres. Utrolig flotte premier har vi også til vinneren og flere med! Bli med da vel! Første oppgave legges ut til onsdag.

Så har vi gjort om månedskonkurransen til CASAsketchy. Som navnet sier så er det snakk om skisse. Hver måned får vi/dere en skisse å lage kort etter. Skissene skal lages av oss CASAkreativister. Akkurat nå er det Maria som har designet skissen og den er også inspirert av CASAs 1-års fødselsdag som var 1.oktober.

Så det er ingen grunn til ikke å bli med på det som skjer inne på CASAkreativ!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kjempefint! Nå synes jo jeg alt jeg ser av hva du lager er veldig fint, ingen hemlighet at jeg digger stilen din..:)

Gleder meg til å se deg på treffet, først gang jeg skal på treff. Blir der bare på lørdag jeg. Gleder meg til å ha fotokurs,,hihi:)

*kinekos*

Vibeke sa...

Dette var bare så kult, Marianne!!:)

Håper du får en super søndag:)