mandag 23. august 2010

Månedens Inspirator Scrappehuset - Tim Burton



Månedens INSPIRATOR inne på Scrappehuset er denne gangen TIM BURTON

En fantastisk mann og regissør!!

Jeg må jo helt ærlig innrømme at jeg ikke "ble kjent" med denne mannen før jeg for noen år siden falt pladask for Johnny Depp.
Dette unike samarbeidet de har når de lager filmer er helt utrolig. Ja, som det står på LOen min -MAGIC!

Så da denne oppgaven kom var det ikke tvil om hva jeg ville gjøre. Rett og slett lage en LO om Tim Burton og Johnnny Depp og de filmene de har "laget sammen".

Som jeg har kost meg med denne oppgaven!

Det er totalt 7 filmer hittil og det blir garantert flere.

Jeg printet ut bilder fra nettet og klippet til.
Samt at jeg printet ut det store bildet av Burton+Depp på ark fra BoBunny.
Alt av ark jeg har brukt her er fra BoBunnys serie Mama-Razzi. Passet jo så perfekt både med tanke på film, fotografering og det litt "dystre" utseende i arkene. Litt skummelt rett og slett :D

Lette frem fonten fra Corpse Bride og laget overskriften.

Skrev listen over filmer på PC'n og printet ut på vanlig ark og bare rufset/svertet det litt.

Oransje Dymo for å få litt skarpe farger som også Tim Burton er så kjent for.
Har også brukt litt biter fra utklippsark til BoBunny
Filmstripe fra Tim Holtz
Rubons fra Scenic Route





























12 kommentarer:

Kari sa...

Så utrolig kul denne ble! Knallstilig med den fargen på dymoen mot de arkene. Og så mye du har fått med uten at det virker rotete på noen måte, jeg er imponert!

Ha en flott og kreativ uke!
Klem Kari

annes paperfun sa...

Gosj! Så stilig!!!
Du er råflink, Marianne!
Ha en herlig dag og uke :o))
Storklem Anne

sonja sa...

WOW !
Knallstilig !

Torill sa...

Sånn ja!!! Dette kaller vi inspirasjon!! Knallhærlig - og jeg ser at du har kost deg!!! Dette var skikkelig supert!
Tusen takk for at du ble med på "Inspiratoren"!!!

mettepip sa...

Utrolig flott Marianne! Den er jo bare så ûberkul, og jeg er jo også blodfan vet du;)
Virkelig masse flotte detaljer du har fått med uten at det på noen måte blir rotet. Bøyer meg i scrappestøvet altså!
Ha en fortsatt fin og kreativ uke!
klem fra
Mette

Maria sa...

Oi så stilig! Helt rått! Kjenner det kiler i magen når jeg ser LOen, elsker Burton og Depp!
Så dyktig du er til å sette sammen, kost meg skikkelig med å se alle detaljene

Flinka!

Klem fra
Maria

Unknown sa...

Dæven og dritfint passer bra synes jeg... Fy søren så kult! Vanligvis liker jeg lyse farger og sånt best, men dette var skikkelig stilig!

Vibeke sa...

Her ser jeg virkelig at du har kosa deg!! Denne ble jo bare så kul og stilig!!:)

Jentene i huset sa...

Skikkelig stilig layout, med to veldig stilige menn!

Tusen takk for at du lot deg inspirere av oss, og vi synes da definitivt ikke vi får vondt i øynene av en layout med Johnny Depp ;D

Ha en fortsatt herlig uke!

linn kr/sykepleier sa...

Så kult at vi kunne inspirere. Denne må du jo ha kost deg med så innholdsrik og detaljert som denne var. :D
Spennende utseendet. Akkurat passe tungsindig som en LO om disse 2 må være, og med røffe innslag av knallfarger.

Denne var bare RÅ! ME LIKE! ;D

Takk for ditt sinnsykt kule bidrag! :D

Renate sa...

Jeg er sååååå enig med deg at JD er noe av det hotteste som går på jorden. *sikle* Og det skader slett ikke at du har laget en mer enn råtøff LO med helten altså.
Fantastisk godt bygd opp og jeg elkser alle detaljene. Denne kan jeg se leeeeenge på!

Klem Renate

Elisabeth Helland sa...

aaah, stilig at du har latt deg inspirere av oppgaven, og du verden så eventyrlig og lekker LO har laget da....takk for at du bidrar.....

ha en fin fin dag videre du og dine....kjekt å etterlate seg litt fotspor her igjen, lenge siden jeg har vært i skorpionens rede nå..hihi....