torsdag 10. juni 2010

Knapper og glansbilder - KOM #8





Spennende avstemning i finalen denne gangen, jeg lå langt bak vinnerkortet hele tiden men sakte men sikkert snek jeg meg innpå Tabby som tilslutt vant. Med et fantastisk vakkert kort og et utrolig nydelig glansbilde.
Tusen takk til alle som stemte frem mitt kort til finalen og til en 2.plass!

Det var faktisk på nære nippet at jeg i det hele tatt rakk å lage et kort den uken, skjer så mye nå for tiden. Men det roer seg etter i kveld. Da er det avslutning på 7.trinn med først musical og så festmiddag med elever, foreldre og lærere. Gleder meg, men gleder meg også til at det er over.

På dette kortet har jeg brukt ark fra Maja Design, rufset kanter
Bildet funnet på nettet
To ulike glansbilder
blonde
minipompom
miniroser fra Ebay
pearlswirl fra Prima
Ulike knapper, noen nye og noen gamle fra svigermors knappeskrin
tyll
halvperler
sommerfugler fra Karen Marie-Klip
charm
bokstavene er fra Adornit



















14 kommentarer:

Paper Paradise sa...

This is just SOOOOOOO gorgeous. I love this vintage, feminine style. Well done you deserve it. x

Renate sa...

Så vakkert Marianne. Rett og slett nydelig og jentete og jeg bare digger det vinduet du har brukt her. Orginalt og kult.

Ha en nydelig dag på Hamar. Klem

annes paperfun sa...

Noe så vakkert!!!
Falt for denne under avstemningen...nydelig dekorert. Og det vinduet var kjempeflott!
Ha en herlig dag :o)
KLem Anne

Kari sa...

SÅ lekkert kort Marianne! Jeg tok faktisk feil av deg og Rufserine da, hadde dere på hverandres kort, men jeg stemte på ditt i innledende runde så jeg stemte jo "riktig" da... ;-) Nydelige farger og så herlige farger. Får en skikkelig sommerfølelse jo!

Ha en flott dag, går nok helt fint i kveld også.
Klem Kari

Mariann (mais) sa...

Kanonlekkert (!) kort, Marianne. Det var så nydelig måten du har pyntet glansbilder sammen med vanlige blomster, veldig harmonisk.
Jeg må huske på avstemmingen neste gang ;)
Klem fra Mariann

Unknown sa...

Noe så lekkert! Nydelige farger og pynt, så gjennomført og flott! Gosj!

Anne sa...

Utroolig vakkert!
Lekre svirler, og blomstene var bare utsøkte!:)
Bilet var utrolig søtt, og mønsterpapiret kjempefint. :)

Anonym sa...

Nydelig kort! -Så fint pyntet med blomster i mellom glansbilde-blomstene:))
Vindusramma med roser i var søt:)
Klem T

Kari sa...

Glemte forresten helt å takke for at du kommenterte på innlegget om pusen vår. Satt stor pris på det!

*Klem igjen*

mettepip sa...

Grattis med 2.plassen.
Dette kortet er bare så nydelig Marianne!
Håper jeg får se det IRL;)
Så vakkert med det vinduet, og ja dette ble jeg egentlig litt målløs av (og det skal noe til vet du;)) Så lekkert med rosene og glansbildene, - også råååsa da!!!
Nå er det bare en drøy uke igjen til treff!
Gleder meg!
klem fra
Mette

Sissen sa...

Wow, dette var utrolig lekkert!

Anonym sa...

Dette var bare så lekkert! Nydelig pyntet, utrolig delikat med alle de søte små rosene! ♥♥♥

Ha en koselig helg, Marianne! ☺

Sylvia sa...

Ramla innom bloggen din og fant dette aldeles vidunderlige kortet !!
Det er bare sååå nydelig:) Så delikate farger og fantastisk flott oppsett.
Takk for titten ! Masse inspirasjon å finne her:)

Scrappegal sa...

Nyyyyyydelig, chic, sart stemning og nydelig farge!!!! Og du verden så flott pynta da!!!! :D Likte bildet du hadde funnet!!! Og hvor har du kjøpt den sommerfuglen fra Karen Marie Klip????