fredag 14. mai 2010

So Cute #9 - ATC

Jeg vet ikke helt hva som gikk av meg men fikk det plutselig for meg at jeg skulle bli med på utfordringen til TJSC hvor oppgaven var å lage ATC.
Jeg har jo aldri laget slike før, aldri helt skjønt hva man skal med dem. Men har jo skjønt at det er bytting som er det store innenfor ATC'r.
Det har jo vært et par bytterunder på CASAkreativ men har klart å "lure" meg unna dem begge :D

Vel vel... her er i alle fall mine to bidrag, jeg legger de to jeg lagde i et innlegg. Ikke så mye å skryte av men artig å forsøke noe nytt.
Det eneste jeg vet er riktig er størrelsen, som da skal være 3,5"x2,5". Har ikke pyntet baksiden, vet ikke om det er vanlig heller.

Ble veldig enkle dette da.
Her har jeg brukt en bit bazzill, en restbit av et ark jeg fikk fra KristinL, en kakeserviett som er svertet og et glansbilde:




Bazzill, mønsterark fra Inkido, uglestempler samt gren fra Sassafrass med halvperler som øyne. Knapp med hyssing og et hjørnestempel fra KH:

2 kommentarer:

Asil sa...

WEEEEE! Skorpis lager ATCer!! :D Og så supersøte som de ble! Uglene er bare kanonfine! Nå har du ingen grunn til å snike deg unna neste swap på Casa! ;)

Takk for at du deltar! :)

Linn sa...

Skulle ikke tro du snek deg unna å lage ATC'er, de er råtøffe og ja ser ut som du har full kontroll på ATC'er. Jeg har også vært sånn hva skal jeg med ATCer da, men de er supermorsom å lage. Så jeg har som plan å lage opp mange av de, få de hengt opp i en ramme på scrapprommet, for å bruke som inspirasjon når jeg setter meg fast :P Du skal bare fortsette å lage ATCer, fordi dette kan du :)