torsdag 29. april 2010

Linn

Her er et kort jeg har laget til en herlig jente som heter Linn. Mange kjenner henne sikkert fra ulike forum og DT for Trel og Papirdesign. Hun er bl.a DT inne på CASAkreativ. Det er der jeg har blitt kjent med henne.
En sprudlende jente/dame som jeg beundrer, både scrappemessig og personlig.
Det er ikke så lenge jeg har vært i DT der, egentlig var det jo bare vikar jeg skulle være :D
Uansett så hadde jeg lyst til å lage og sende henne et oppmuntrende kort. Siden hun er "like oppslukt" av Johnny Depp som jeg er så var ikke valget så vanskelig når det gjaldt forsiden :D Poenget med kortet var jo at hun skulle få noe å se på samt noe å smile av.

Etter det jeg har hørt har jeg lykkes, kortet ble veldig godt mottatt av Linn.

På kortet har jeg brukt kraftkartong og litt glimmermist
Sort bølgepapp fra Inkido
Mønsterark fra BoBunny
Bildet fant jeg på nettet
Tekststempel og nøkkelstempel er fra Kreativ Hobby
Hyssing
Kaffetag m/tekststempelet som jeg måtte dele i to for å få plass :D
Laget litt huller og sydd med sort/hvit hyssing
Stifter
De blå bokstavene er pusset litt med pussekloss og er fra Jenni Bowlin
Kanter er svertet med CatsEye - charcoal















Etter at jeg var ferdig med kortet fant jeg ut at Kreativ Hobby hadde en utfordring som gikk på å lage noe med bølgepapp, så da bruker jeg dette kortet til den utfordringen, selv om det ikke var helt planlagt. Jeg hadde jo faktisk med to stempler fra KH også, så da skulle vel det gå greit.

10 kommentarer:

Kari sa...

Lekkert Marianne, masse røffe detaljer og jeg skjønner jo nå hvorfor Linn jublet sånn i stad. :D

mettepip sa...

Dette var kjempetøft Marianne! Så mange herlige detaljer som passet utrolig flott inn til den barske helten!! Flere som liker han vettu;)
Ha en fin kveld!
klem fra
Mette

izi sa...

Kjempekult kort med tøffe detaljer.

Linn sa...

♥♥♥ Herlighet du er bare så åhhh nydelig Marianne, noe så generøst og ei så god jente skal man lete lenge etter :) Er så glad vi har blitt kjent og fått så god kontakt. Igjen tusen takk for kortet, det blir ikke tatt ned av min vegg, bare smiler hver gang jeg ser på det ♥ Håper du får ei strålende helg snuppa♥

Anne Cathrine sa...

Sååå utrolig flott kort....digger motivet:)Klem

Anonym sa...

Knall-tøft kort! Skikkelig røft -og motivet er jo bare helt toppers:))
Legger meg som følger, masse fint å se her inne:)
Klem T

Merethe sa...

Et kjempekult kort du har laget til Linn. Digger det.

Turid sa...

Dette var råååstilig Marianne! Takk for titten i bloggen din igjen, og takk for at du legger igjen spor i min :)
Ha en strålende fin søndag!
Klem Turid :)

Line A sa...

WOW, så stilig kort!
Han er jo skikkelig nammis da.. :p
Kan nok tenke meg Linn likte det ja.. :D

Hege sa...

Så kult kort!