fredag 23. april 2010

Liftet Tullemor

Har du lite å gjøre i helgen? Om du har det så foreslår jeg en tur innom CASAkreativ

Der kjører vi nå straks igang en maratonhelg med scrapping, kortlaging, hekling og strikking på tapetet. Så stikk innom da vel :)

Første oppgave legges ut fredag 23/4 kl. 1800 og siste oppgave legges ut søndag kl.1900 med innlevering kl. 2100.

.......................................................


Tullemor vant CASAvisten i mars og vi i DT fikk i oppdrag å lifte en av hennes flotte bidrag.

Som jeg har sagt før er det ikke alltid så lett å lifte en LO for å lage et kort. Men nå er det nå engang kort jeg lager for tiden så da må jeg jo forsøke.

Her er i alle fall mitt kort.

Jeg har brukt ark fra BoBunny
Bilder funnet på nettet, to ulike bilder et er gjort om til s/hv
Kanter er svertet med catseye - charcoal
"målebåndet" er klippet av en merkelapp på en bukse
Bølgepapp som er svertet med sort Memories
Stempeltekst og stjernene er fra Inkadinkado
Sirkelstempler (knapt synlig) kjøpt av Brita
Den lille "øyevippe"lappen er klistremerke fra Rouge de Garance













1 kommentar:

/Stine sa...

Det var et tøft Nemi-kort :)