mandag 19. april 2010

Extra cute 8 - stempler, dåpskort


Extra cute 8 hos That's just so cute er å lage noe med stempler.

Jeg fikk en bestilling på et dåpskort til en jente her om dagen og da fikk jeg brukt noen av disse "barnlige" stemplene. Barnevognen er fra Scrappers Choice mens den lille giraffen (det må da være en giraff? ) kjøpte jeg av Brita.

Ark fra Maja Design
Brukt punch fra Martha Stewart på bordene
Minipompom fått av KristinL
Hjertet er fra Melissa Frances
Tyll
Roser fra Ebay
Prinsessecharms
Scrappers floss
Tekststempel fra Stempelglede
Tag punchet med Spellbinders
Sommerfuglen er fra en swirl fra Prima
Halvperler

Svertet kanter med Catseye - creamy brown







8 kommentarer:

mettepip sa...

Neimen, så søtt dåpskort da Marianne! Innmari søte stempler, og flotte detaljer du har med!
Ha en fin kveld!
klem fra
Mette

Anonym sa...

Den søte giraffen da! Jeg tror det er Maya Road stempel jeg?? Mener at jeg har siklet på et sett med mange ulike dyr.

Kjempeflott dåpskort! Den lille kronen var jo nettopp....kronen på verket ☺!

Unknown sa...

Sååå nydelig dåpskort (",)
Hilsen fra Karin

❤ Kaia sa...

For ett herlig kort.
Nydelig pyntet.
Klem fra Kaia

~Isabell~ sa...

knall flott kort, herlige stempler. Utrolig lekre detaljer.

Takk for ditt bidrag=)

Francielle sa...

Gosh så nydelig! Elsker lagene dine! Virkelig flott!

Camilla sa...

Så søtt! Digger hjertet med pynt, og de søte stemplene du har brukt! :)

Tusen takk for ditt bidrag! ;D

Asil sa...

For noen fantastisk herlige stempler du har brukt!! Nydelig med alle bordene!!

Takk for at du deltar! :)