tirsdag 2. mars 2010

Gratulerer

For tiden sitter jeg og kliner med en eggekartong.
Litt maling her og litt maling der, litt mønsterark her og litt der.

Men maling trenger jo litt tørketid og innimellom der må jeg jo
ha noe annet å gjøre.

Har et par spennende prosjekter på gang også,
de får jeg komme tilbake til når den tid kommer :)


Ellers så har jeg fått litt dilla på oransje *dåne*


Vet ikke hva det er med den fargen men av en eller annen
grunn synes jeg den er så stilig.
Kjøpte meg bl.a en stor tube med akrylmaling på Panduro
da vi var i Sverige en tur på lørdagen.

Men i alle fall, her er et helt enkelt kort fra min side i dag.
Laget på rester etter det forrige guttekortet.
Tror sannelig jeg har nok til et par kort i samme stil.
Alltid kjekt å ha noen kort til barn liggende, yngstejenta blir jo ofte
bedt i bursdager, både til jenter og gutter og dette er vel et mer
guttekort vil jeg si.

Arkene er fra Junkitz og 3ndypapir
Svertet kanter med CatsEye - charcoal
Klistrebokstaver

2 kommentarer:

Linda S. L sa...

Kjempe stilig! likte fargene veldig godt og at du har klippet ut og satt ''monster''figuren i front :) herlig :)
greit å ha liggende litt bursdagskort, det er min plan og hi hi :)

mettepip sa...

Så stilig kort da Marianne! Oransje er en herlig farge. Morsomme de monsterarkene til 3ndy.
klem fra
Mette